A weboldal cookie-kat használ azért, hogy a weboldalunk használata során a lehető legjobb élményt biztosítsuk.
Az Uniós törvények értelmében az Elfogadom gomb megnyomásával tudomásul veszed és elfogadod cookie-k használatát a böngésződben. További tudnivalókat a cookie-król az Adatvédelmi Nyilatkozaban találsz.

Gyors házhozszállítás  -  18.500 Ft felett ingyenes kiszállítás Gyors házhozszállítás - 18.500 Ft felett ingyenes kiszállítás

Fizetési és szállítási információk

Fizetés előreutalással (banki átutalás)

18500 Ft bruttó rendelési összegig bruttó 980 Ft
18500 Ft bruttó rendelési összeg felett DÍJMENTES

  • Kedvezményezett adatai:
  • Nativedrop Kft.
  • Számlaszám: K&H Bank Zrt. 10402142-50484954-49501011
  • Kérjük az utalás közleményében minden esetben tüntesd fel a regisztrációs nevedet!

Fizetés utánvéttel
Értékhatártól függetlenül bruttó 1.990 Ft
A megrendelt termékek ellenértékét a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetned.

Fizetés készpénzzel
Ha ezt a fizetési módot választod akkor az üzletünkben tudod kiegyenlíteni a rendelésed összegét. Üzletünkben jelenleg csak készpénzzel tudsz fizetni. 
Nyitva tartás: H-P: 9.00-17.00 SZ-V: ZÁRVA


Szállítási feltételek

A megrendeléseket partnerünk a GLS futárszolgálat szállítja házhoz.

Kiszállítás előreutalással történő fizetés esetén:
A 12:00-ig leadott megrendelés és annak ellenértékének 12:00-ig történő beérkezése esetén a következő munkanapon már nálad lehet a csomag,
egyéb esetekben a megrendelést követő második munkanapon.

Kiszállítás utánvétes fizetés esetén:
14:00-ig leadott rendelések esetén a megrendelést követő első munkanapon, egyéb esetekben a megrendelést követő második munkanapon számíthatsz a csomag érkezésére.

Kiszállítás időintervalluma Magyarország egész területén 8:00-17:00-ig 

Csomagodről értesítés fogsz kapni e-mailben ahol megtudod változtani a kiszállítás határidejét és helyét, ha éppen nem vagy ott ahova kérted a csomagod. A kiszállítás napján SMS-ben is értesítenek hogy mikor fog érkezni a csomagod. 

Sikertelen kézbesítés esetén, értesítés hagyása mellett, a futárszolgálat a következő munkanapon újra megkísérli a kézbesítést. Átvételkor kérjük győződj meg róla, hogy az áru csomagolása sértetlen! Reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy a sérülés ténye a fuvarlevélen, a futár jelenlétében kerül rögzítésre.

Csomagkövetés: 
Látogass el a www.gls-group.eu oldalra, add meg a csomagszámod és percre pontos információt kapsz csomagod helyzetéről.

GLS Ügyfélszolgálat: +36 29 88 67 00 vagy +36 20 890 0660
Munkanapokon 7:00-20:00-ig eléhető.

Külföldi szállítás igénye esetén kérjük vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal!

Az oldal tetejére