GTM-PPCL9 GTM-PPCL97

A weboldal cookie-kat használ azért, hogy a weboldalunk használata során a lehető legjobb élményt biztosítsuk.
Az Uniós törvények értelmében az Elfogadom gomb megnyomásával tudomásul veszed és elfogadod cookie-k használatát a böngésződben. További tudnivalókat a cookie-król az Adatvédelmi Nyilatkozaban találsz.

Menü
   

Fizetési és szállítási információk

Fizetési és szállítási információk

Fizetés előreutalással
9800 Ft bruttó rendelési összegig bruttó 1.990 Ft 
9800 Ft bruttó rendelési összeg felett DÍJMENTES

Kedvezményezett adatai 
Név: Nativedrop Kft.
Számlaszám: K&H Bank Zrt. 10402142-50484954-49501011
Kérjük az utalás közleményében minden esetben tüntesd fel a regisztrációs nevet!

Fizetés utánvéttel
Értékhatártól függetlenül bruttó 1.990 Ft
A megrendelt termékek ellenértékét a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetned.

Fizetés készpénzzel
Ha ezt a fizetési módot választod akkor az üzletünkben tudod kiegyenlíteni a rendelésed összegét. Üzletünkben csak készpénzzel tudsz fizetni. 
Nyitva tartás: H-P: 9.00-17.00 SZ-V: ZÁRVA


Szállítási feltételek

A megrendeléseket partnerünk a GLS futárszolgálat szállítja házhoz.

Kiszállítás előreutalással történő fizetés esetén:
12:00-ig leadott megrendelés és az ellenérték 12:00-ig történő beérkezése esetén a következő munkanapon,
egyéb esetekben a megrendelést követő második munkanapon.

Kiszállítás utánvétes fizetés esetén:
14:00-ig leadott rendelések esetén a megrendelést követő első munkanapon,
egyéb esetekben a megrendelést követő második munkanapon.

Kiszállítás időintervalluma Magyarország egész területén 8:00-17:00-ig 

Csomagodről értesítés fogsz kapni e-mailben ahol megtudod változtani a kiszállítás határidejét és helyét, ha éppen nem vagy ott ahova kérted a csomagod.
A kiszállítás napján SMS-ben is értesítenek hogy mikor fog érkezni a csomagod. 

Sikertelen kézbesítés esetén, értesítés hagyása mellett, a futárszolgálat a következő munkanapon újra megkísérli a kézbesítést. 

Átvételkor kérjük győződj meg róla, hogy az áru csomagolása sértetlen! Reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy a sérülés ténye a fuvarlevélen, a futár jelenlétében kerül rögzítésre.

Csomagkövetés:
Látogass el a www.gls-group.eu oldalra, add meg a csomagszámod és percre pontos információt kapsz csomagod helyzetéről.
GLS Ügyfélszolgálat: +36 1 802 0265 vagy +36 20 890-0660
Munkanapokon 7:00-20:00-ig eléhető 

Külföldi szállítás igénye esetén kérjük vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal!

Nincs a keresési feltételnek eleget tevő termék.